به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد، حبیب کارگربا اعلام اين خبر گفت: چهارمین مرحله آزمون هاي ادواري سنجش مهارت در سال جاري به صورت هماهنگ و سراسري در تاریخ 13 بهمن ماه سال جاری برگزار مي شود.
وی درخصوص شيوه اجراي آزمون ادواري سنجش مهارت و نحوه ثبت نام متقاضيان بيان داشت: براي ثبت نام اين آزمون، دفترچه واحد طراحي شده است كه متقاضيان پس از دريافت دفترچه و كارت اعتباري از مراكز آموزش فني و حرفه اي دولتي و آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد مي توانند به پايگاه اينترنتي http://advari.irantvto.ir مراجعه نموده و در حرفه مورد نظر ثبت نام نمایند.
کارگر گفت: هزينه ثبت نام در آزمون هاي سنجش مهارت براي رشته هاي فني و كشاورزي150هزار ريال و براي رشته هاي خدماتي 100 هزار ريال مي باشد و متقاضيان هيچ وجه ديگري را براي شركت در آزمون نمي پردازند.
مهندس کارگر افزود: داوطلبان پس از ثبت نام، در تاریخ 26/10/91 لغایت 28/10/91 با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir به یکی ازدو طريق: وارد نمودن مشخصات فردي ( نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه و كد ملي) و یا درج شماره پرونده و شناسه پرداخت كارت اعتباري كه قبلا از طريق آن ثبت نام نموده اند، نسبت به دريافت كارت خود به صورت اينترنتي اقدام نمايند.
وي با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي ادواري سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است. داوطلب پس از كسب نمره قبولي در آزمون کتبی بر اساس برنامه زمان بندي مندرج در جدول شماره 2 دفترچه راهنمای ثبت نام براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده از سوی اداره سنجش وارزشیابی استان مراجعه نمايند.
مدیرکل آموزش فني و حرفه اي استان یزد با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمون سراسري سنجش مهارت گفت: درصورتي كه متقاضيان با مشکلی مواجه شوند، ميتوانند با شماره تلفن های 32519616-026، 32519727-026 و 32522136- 026 و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل نمايند.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
شنبه 30,نوامبر,2024